☕کـــافِـــه اَشْـــــکـــــ

نام:حسرت نام خانوادگی:تنهایی نام پدر:مشقت محل تولد:تاریکترین نقطه زمین شماره شناسنامه:t.a.n.h.a تاریخ تولد:زمستانه ساله ..... تاریخ وفات:غروب سردی از یکی از روزهای پاییزی "هنگامی که او رفت" وضعیت :مجرد یا متاهل؟هیچکدام "آواره"

☕کـــافِـــه اَشْـــــکـــــ

نام:حسرت نام خانوادگی:تنهایی نام پدر:مشقت محل تولد:تاریکترین نقطه زمین شماره شناسنامه:t.a.n.h.a تاریخ تولد:زمستانه ساله ..... تاریخ وفات:غروب سردی از یکی از روزهای پاییزی "هنگامی که او رفت" وضعیت :مجرد یا متاهل؟هیچکدام "آواره"

☕کـــافِـــه اَشْـــــکـــــ

________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
________________@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
__@@@@@@@@@@@@@@
___________________
_________@@@@@@@
_____@@@@@@@@@@@
___@@@@@______@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
_@@@@@___________@@@@@
__@@@@@_________@@@@@
___@@@@@______@@@@@
______@@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@
_____________________________
__@@@@@____________@@@@@
___@@@@@__________@@@@@
____@@@@@________@@@@@
_____@@@@@______@@@@@
______@@@@@____@@@@@
_______@@@@@__@@@@@
________@@@@@@@@@@
_________@@@@@@@@@
__________@@@@@@@@
___________@@@@@@@
____________@@@@@@
________________________
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
_________________@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@
____@@@@@@@@@@@@@

موسیقی آنلاین

دانلود آهنگ جدید
چت باکس
طبقه بندی
(: آرشـ ـ ـ ـیو پستام :)
(: آخـ ـ ـ ـرین پستام :)
بهترین از نظر شما
(: مـحــبـ ـوبـ تـ ـریـنـ مـ ـطـالـ ـب :)
(: مـ طـ ـالـ ـب پـربــحـ ث‌ـتـر :)
(: نـ ظـ را تـ شـ ما :)
  • ۷ فروردين ۹۵، ۲۲:۱۰ - رهــــــــا פـــֿــــانـــــوҐ
    :| :((((
  • ۷ فروردين ۹۵، ۱۸:۵۸ - فاطمه نظری
    00 ...
  • ۲۶ اسفند ۹۴، ۰۹:۴۷ - نویسنده عشق
    :»|
(: نـ ـ ـ ـویسنده ی کوچولو :)




دانلود با کیفیت 128
حجم: 4.21 مگابایت


متن اهنگ

ورس 1 :

بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره بعضی وقتا بیچاره حسم میمیره
چراغا خاموشه خب دستام سرده دوباره
بعضی وقتا تنهایی گریم میگیره
حس حال خوندن دیگه تهش رسیده دلم گرفته این چیزا سرش نمیشه
نگام نکنید اشکامو نمیخوام ببینید
غرورم شکسته دستامو نمیخوام بگیرید
من ، همون ادمی که شاد بود همیشه حالو روزم بده اینجوری نمیخوام ببینی
من تنهام فقط سیگارم میفهمه
من تنهام چقد این روزا بی رحمه
ااااااااااهاصن حوصله ندارم
من تنهام چرا کسی نمیفهمه بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره
بعضی وقتا ….

 

کروس :
 

وقتی مال من نباشی یعنی سهم دیگرونی
وقتی پیش من نباشی
یعنی پیش اینو اونی
وقتی که دلم میگیره تکیه به شونه ی دیوار
پر دردی نمیفهمه
کسی جز اتیش سیگار
وقتی دنیامو شکستن زیر پاها له شدم اما
زیر لب زمزمه میکرد
تو برو خدانگهدار
من میرم خدانگهدار

 

ورس 2 :

بعضی وقتا تنهایی میزنه به سرم بعضی وقتا خیلی خودمم میزنم
اینجوری نبین منو دل من مث تو شاد بود
بعضی وقتا از یه کنایه بیشترم
چشام پر غمه سرمو بالا نمیارم
.بعضی وقتا با یه اشاره میشکنم
من مردم اینو کسی نمیدونه
من مردم همون ادمه دیوونه
همون ادمی که تورو دوست داشت یه روزی دلش شکسته داره میره نمیمونه
بــابــا ببین پسرتو دیگه مرد شده
اشکامو نبینید منم دلم سنگ شده
میگفت میاد یه روز میخندیم همیشه باسه روزایی که نیومد دلم تنگ شده
.بعضی وقتا بدجوری بغضم میگیره
 بعضی وقتا …..

 

کروس :

هگفتی دور شو از خیالم من که خیلی وقته دورم
تنها اشتباهم این بود
فقط عاشق تو بودم
فقط عاشق تو بودم فقط عاشق تو بودم فقط عاشق تو بودم



نظرات  (۱)

جالب بود لایک

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی